Kormányablak

2018. január 3-ától a martonvásári kormányablakban is lehetőség nyílik az adóügyek intézésére.

​​Az új NAV-ablakokban változatlan szolgáltatásokkal várják a hivatal munkatársai az ügyfeleket:
Igazolások kiadása, adókártya, egészségügyi szolgáltatási járulék, folyószámla, ügyfélkapu-ügyintézés,
a bevallások, beadványok átvétele és a bevallások javítása, csekk kiadása.


​​​​​​​Kormányablak elérhetősége

Cím: 2462 Martonvásár, Budai út 1.

Telefon: 06-22-460-081, Fax: 06-22-569-281

E-mailkormanyablak.martonvasar@fejer.gov.hu

 

A Kormányablak és a NAV-ablak nyitva tartása: 

Hétfő: 7:00-17:00 (NAV-ablak: 8:00-12:00 )

Kedd: 8.00-16.00 (NAV-ablak: ZÁRVA )

Szerda: 8.00-16.00 (NAV-ablak: 8:00-12:00 )

Csütörtök: 8.00-18.00 (NAV-ablak: 8:00-12:00; 13:00-17:00)

Péntek: 8.00-12.00 (NAV-ablak: 8:00-12:00 )

 

Főbb ügytípusok:

 

Okmányirodai ügyek:

Személyazonosító igazolvány

Lakcímigazolvány

Útlevél

Vezetői engedély

Nemzeti Egységes Kártya (diákigazolvány)

Egyéni vállalkozói igazolvánnyal kapcsolatos ügyek

Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával kapcsolatos ügyek

Gépjárművekkel kapcsolatos ügyek

 

Egyéb ügyek:

Állampolgársági ügyek

Családtámogatási ügyek (gyermekgondozási segély, gyermekgondozási díj, anyasági Támogatás, családi pótlék, gyermeknevelési támogatás)

Egészségbiztosítási ügyek (TAJ kártya igénylés és pótlás, utazási költségtérítés)

Nyugdíj ügyintézés

(ezen ügyeknél a Kormányablak közreműködőként továbbítja a benyújtott iratokat az illetékes hatóságnak)

Ügyfélkapu létesítése

Papír alapú hiteles tulajdonilap-másolat szolgáltatás

Tájékoztatás nyújtása

 

(A teljes ügykörlistát a kormányablakokról szóló 515/2013. (XII. 30.) Korm rendelet mellékletei tartalmazzák)

 

A Kormányablakban az illeték-, továbbá díjfizetésre köteles ügyek intézése bankkártyával, vagy az előre befizetett csekk tőpéldányának bemutatásával (tulajdoni lap igénylése esetén kizárólag csekkel) lehetséges.