Igazgatási szünet a Martonvásári Polgármesteri Hivatalban (2022.12.22.-2023.01.06.)
HIRDETMÉNY
Tájékoztatjuk Martonvásár Lakosságát és tisztelt Ügyfeleinket, hogy Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 265/2022. (XI.29.) határozatával – a különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022. (XI.10.) Korm. rendelet alapján –
a Martonvásári Polgármesteri Hivatalnál
2022. december 22-től 2023. január 6-ig
IGAZGATÁSI SZÜNETET RENDELT EL.
Az igazgatási szünet ideje alatt az ügyfélfogadás szünetel, 2022. december 22-től 2023. január 1-ig a Hivatal zárva tart, 2023. január 2-től 2023. január 5-ig a Hivatalban ügyelet működik, elsősorban adóigazgatási ügyekben (kiemelten: építményadó bevallások elkészítése és benyújtása) várjuk önöket. 2023.01.09-én, hétfőtől a megszokott ügyfélfogadási rendben várjuk önöket.
A jogszabályok alapján az igazgatási szünet időtartama nem számít bele az eljárások ügyintézési határidejébe, azon bírósági eljárások határidejébe, amelyekben félként vesz részt, és a közigazgatási per indítására szolgáló határidőbe, szerződésben meghatározott kötelezettség szerződésszerű teljesítésének határidejébe, valamint a postai szolgáltatásokról szóló szerinti rendelkezésre tartási határidőbe.
A Martonvásári Polgármesteri Hivatal elérhetőségei:
Címünk: 2462 Martonvásár, Budai út 13.
E-mail cím: jegyzo@martonvasar.hu, onkormanyzat@martonvasar.hu
Tel.: 06-(22)-460-004
Megértésüket és türelmüket ezúton is köszönjük!
Dr. Szabó-Schmidt Katalin
jegyző