arrow caret

Martonvásár

A grófnők városa, a kisvárosok grófnője

Kastély, zene, szerelem

Beethoven és a halhatatlan kedves városa

tRendi kisváros

Történelem és kultúra

Természet és tudomány

Agroverzum, Beethoven Múzeum, Óvodamúzeum

Brunszvik kastély és parkja

A kultúra és a közösségek kisvárosa

Ön itt áll: forummartini.martonvasar.hu

ZÁNKÁN INDÍTOTTA A TANÉVET A 4.A ÉS A 4.B OSZTÁLY

Idén júniusban izgatottan fejeztük be a tanévet, majd az augusztus a szervezés, tervezés jegyében telt.

Munkatársaimmal - Héhn Csilla, Kocsisné Ihász Valéria, Szekeresné Gaál Gabriella és Kálmán Lászlóné - mindent megtettünk, hogy a szeptember 6-8. közötti három napot felejthetetlenné tegyük. Szerda reggel sok csillogó szemű kisgyerek gyülekezett a vasútállomáson. Első megálló az örvényesi malom volt, ahol testközelből ismerkedhettünk meg a vízimalom működésével. Délben érkeztünk a Balaton partjára és Zánka az első percben a gyerekek kedvence lett. A táborban üzemelő két gumikerekű kisvasúttal gyorsan, kényelmesen lehetett közlekedni, és a napi háromszori bőséges étkezés során az iskolások kedvencei kerültek az asztalra. Alig foglaltuk el szobáinkat, már várt is minket a cirkuszi sátor. A Fővárosi Nagycirkusz rendkívül színvonalas műsorát szájtátva bámulták a gyerekek. Vacsora után a legnagyobb klubokat idéző fény- és hangtechnika mellett élő koncerten buliztunk, amit igazi disco követett. Másnap délelőtt lézerharcoltunk a fák árnyékában, igazi kis kommandósok bujkáltak a szalmabálák között. A szeptemberi nyárnak köszönhetően legmerészebb álmaink is valóra váltak: a Balatonban is fürödhettünk, ami kétségkívül mini nyaralásunk csúcspontja volt. A második este is disco várta a táncos lábúakat, ki pedig nem tombolt a színpad előtt, azokkal éjszakai túra keretében zseblámpával sünire vadásztunk.

Pénteken a hazafelé tartó úton megtekintettük Székesfehérvár történelmi belvárosát. A tikkasztó melegben mindenkinek járt egy fagyi. Délután négy órakor élményekkel teli, boldog, mosolygós, de nagyon fáradt negyedikeseinket visszaadtuk szüleiknek.

Őszintén reméljük, hogy e három nap emlékét örökre megőrzik, és mi, felnőttek is örülünk, hogy részesei lehettünk első ottalvós táboruknak.​​​​​​​