Adóigazolás
Az adóhatóság a jogszabályban meghatározott esetekben az adózó kérelmére adat igazolására hatósági bizonyítványt ad ki, mely hatósági bizonyítványnak minősül.
A kérelmet magánszemélyek papír alapon, eredeti aláírással ellátva vagy elektronikusan az e-önkormányzati portál erre rendszeresített formanyomtatványán (a nyomtatvány technikai hibája esetén az epapir.gov.hu oldal is használható a beadvány beküldésére) is beadhatják.
Egyéni- és társas vállalkozások kizárólag elektronikus úton, az önkormányzati portál vagy E-papír szolgáltatás használatával adhatják be adatbejelentéseiket és egyéb beadványaikat. (Az önkormányzati portál használati útmutatója a honlapon megtalálható)
Az adóigazolás kiállítása illetékmentes.
Az eljárás jogi alapja:
Az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL törvény 126. § (2) bekezdése
Eljáró szervezeti egység:
Martonvásári Polgármesteri Hivatal Gazdasági Osztály Adóiroda
Ügyintézők:
Arany Ildikó 06-22/569-206, arany.ildiko@martonvasar.hu
Farkasné Vécsei Erzsébet, 06-22-569-223, vecsei.erzsebet@martonvasar.hu
Ügyintézési határidő:
Az adóhatósági igazolások kiadásának határideje 6 nap, ami egy alkalommal 30 nappal meghosszabbítható. Ha az elektronikus dokumentum előterjesztési, illetve kézbesítési ideje nem munkanapra esik, a határidő a következő munkanapon kezdődik.
Letölthető nyomtatványok:
Kérelem adóigazoláshoz
E-önkormányzati portál illetve E-papír használatához tartozó útmutató